video game vistas

the great views of video games

Playstation 2 (min samling)

Publicerad 2014-02-03 23:13:00 i SAMLINGEN,

PS2-SPEL ↓ KLASS ↓ SKICK ↓ NOT ↓
DANCING STAGE FUSION HYLLA Ⓕ GRÖN TILLBEHÖR KRÄVS: DANSMATTA (ÄGER)
DARK CHRONICLE HYLLA Ⓕ GRÖN ---
ESCAPE FROM MONKEY ISLAND HYLLA Ⓕ GRÖN ÄVEN PÅ MAC/PC
FREQUENCY HYLLA Ⓕ GRÖN ---
GITAROO MAN HYLLA Ⓕ GRÖN ---
GOD OF WAR HYLLA Ⓕ GRÖN ---
GOD OF WAR 2 HYLLA Ⓕ GRÖN SPECIAL EDITION
GREGORY HORROR SHOW HYLLA Ⓕ GRÖN ---
GUITAR HERO 2 HYLLA Ⓕ GRÖN TILLBEHÖR KRÄVS: PLASTGITARR (SAKNAS)
HALF-LIFE HYLLA Ⓕ GRÖN ---
ICO HYLLA Ⓕ GRÖN ORIGINAL-UTGÅVAN MED 2 ST KORT (SAKNAS 2/4?)
KILZONE HYLLA Ⓕ GRÖN ---
KINGDOM HEARTS HYLLA Ⓕ GRÖN ---
KINGDOM HEARTS 2 HYLLA Ⓕ GRÖN ---
METAL GEAR SOLID 2: SONS OF LIBERTY HYLLA Ⓕ GRÖN ---
METAL GEAR SOLID 2: SUBSTANCE HYLLA Ⓕ GRÖN MGS2 MED EXTRAMATERIAL
METAL GEAR SOLID 3: SNAKE EATER HYLLA Ⓕ GRÖN STEELBOOK EDITION
METAL GEAR SOLID 3: SUBSISTENCE HYLLA Ⓕ GRÖN MGS3 MED EXTRAMATERIAL
ODIN SPHERE HYLLA Ⓕ GRÖN ---
ŌKAMI HYLLA Ⓕ GRÖN ---
SHADOW OF THE COLOSSUS HYLLA Ⓕ GRÖN ORIGINAL-UTGÅVAN
TOMB RADIER: ANNIVERSARY HYLLA Ⓕ GRÖN LIMITED EDITION
ZONE OF THE ENDERS HYLLA Ⓕ GRÖN INNEHÅLLER DEMO AV MGS2
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Bloggens skriftställare

Min profilbild

travisDGedna

Sedan jag var en liten grabb har jag varit fascinerad av alla fantastiska världar som funnits att besöka i e-spelsmediet. Färgsprakande, fysiktrotsande vyer där möjligheterna saknar gränser! Vad som började som ett underhållande tidsfördriv för ett barn växte med tiden till något djupare i sinnet. E-spelen är en del av mig, de beskriver mig. Denna blogg är en plats för mig att dela med mig av mina tankar och känslor om de vackra och fullständigt digitala platser vilka jag rest till genom livet.

Arkivet