video game vistas

the great views of video games

Konsoler (min samling)

Publicerad 2014-02-03 22:24:00 i SAMLINGEN,

KONSOL ↓ SKICK ↓ NOT ↓
NES (NINTENDO ENTERTAINMENT SYSTEM) GRÖN STATIONÄR KONSOL
SNES (SUPER NINTENDO ENTERTAINMENT SYSTEM) GRÖN STATIONÄR KONSOL
NINTENDO 64 GRÖN STATIONÄR KONSOL
NINTENDO GAMECUBE GRÖN STATIONÄR KONSOL
NINTENDO WII GRÖN STATIONÄR KONSOL
PLAYSTATION 2 GRÖN STATIONÄR KONSOL
XBOX GRÖN STATIONÄR KONSOL
XBOX 360 GRÖN STATIONÄR KONSOL
IMAC GRÖN DATOR
GAME BOY GRÖN BÄRBAR KONSOL
GAME BOY POCKET GRÖN BÄRBAR KONSOL
GAME BOY ADVANCE SP GRÖN BÄRBAR KONSOL, LIMITED NES EDITION (AGS-001)
GAME BOY MICRO GRÖN BÄRBAR KONSOL
PLAYSTATION PORTABLE GRÖN BÄRBAR KONSOL
IPAD GRÖN SURFPLATTA
IPHONE GRÖN SMARTPHONE
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Bloggens skriftställare

Min profilbild

travisDGedna

Sedan jag var en liten grabb har jag varit fascinerad av alla fantastiska världar som funnits att besöka i e-spelsmediet. Färgsprakande, fysiktrotsande vyer där möjligheterna saknar gränser! Vad som började som ett underhållande tidsfördriv för ett barn växte med tiden till något djupare i sinnet. E-spelen är en del av mig, de beskriver mig. Denna blogg är en plats för mig att dela med mig av mina tankar och känslor om de vackra och fullständigt digitala platser vilka jag rest till genom livet.

Arkivet