video game vistas

the great views of video games

NDS (min samling)

Publicerad 2014-02-03 23:27:00 i SAMLINGEN,

NDS-SPEL ↓ KLASS ↓ SKICK ↓ NOT ↓
ADVANCE WARS: DUAL STRIKE HYLLA Ⓕ GRÖN ---
BANGAI-O SPIRITS HYLLA Ⓕ GRÖN ---
BROKEN SWORD: SHADOW OF THE TEMPLARS – DIRECTOR'S CUT HYLLA Ⓕ GRÖN ---
DR. KAWASHIMA'S BRAIN TRAINING: HOW OLD IS YOUR BRAIN? HYLLA Ⓕ GRÖN ---
GRAND THEFT AUTO: CHINATOWN WARS HYLLA Ⓕ GRÖN ÄVEN PÅ IOS
JAM SESSIONS HYLLA Ⓕ GRÖN ---
THE LEGEND OF ZELDA: PHANTOM HOURGLASS HYLLA Ⓕ GRÖN ---
THE LEGEND OF ZELDA: SPIRIT TRACKS HYLLA Ⓕ GRÖN ---
METROID PRIME HUNTERS HYLLA Ⓕ GRÖN ---
METROID PRIME HUNTERS: FIRST HUNT HYLLA Ⓓ GRÖN ---
MY WORD COACH: DEVELOP YOUR VOCABULARY HYLLA Ⓕ GRÖN ---
NEW SUPER MARIO BROS. HYLLA Ⓕ GRÖN ---
PROFESSOR LAYTON AND THE CURIOUS VILLAGE HYLLA Ⓕ GRÖN ---
PROFESSOR LAYTON AND PANDORA'S BOX HYLLA Ⓕ GRÖN ---
PROFESSOR LAYTON AND THE LOST FUTURE HYLLA Ⓕ GRÖN ---
TETRIS DS HYLLA Ⓕ GRÖN ---
WORMS OPEN WARFARE 2 HYLLA Ⓕ GRÖN ---
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Bloggens skriftställare

Min profilbild

travisDGedna

Sedan jag var en liten grabb har jag varit fascinerad av alla fantastiska världar som funnits att besöka i e-spelsmediet. Färgsprakande, fysiktrotsande vyer där möjligheterna saknar gränser! Vad som började som ett underhållande tidsfördriv för ett barn växte med tiden till något djupare i sinnet. E-spelen är en del av mig, de beskriver mig. Denna blogg är en plats för mig att dela med mig av mina tankar och känslor om de vackra och fullständigt digitala platser vilka jag rest till genom livet.

Arkivet