video game vistas

the great views of video games

SNES (min samling)

Publicerad 2014-02-03 22:59:00 i SAMLINGEN,

SNES-SPEL ↓ KLASS ↓ SKICK ↓ NOT ↓
CASTLEVANIA IV HYLLA Ⓕ GRÖN ---
DONKEY KONG COUNTRY HYLLA Ⓕ GRÖN ---
DONKEY KONG COUNTRY 2: DIDDY'S KONG QUEST HYLLA Ⓕ GRÖN ---
DONKEY KONG COUNTRY 3: DIXIE KONG'S DOUBLE TROUBLE HYLLA Ⓕ GRÖN ---
F-ZERO HYLLA Ⓕ GRÖN ---
THE LEGEND OF ZELDA: A LINK TO THE PAST HYLLA Ⓕ GRÖN ---
MARIO PAINT HYLLA Ⓕ GRÖN ---
STREET FIGHTER II HYLLA Ⓕ GUL SAKNAR BOX O. BRUKS
SUPER MARIO KART HYLLA Ⓕ GRÖN ---
SUPER MARIO WORLD HYLLA Ⓕ GUL SAKNAR BOX O. BRUKS + DUBLETT M. TYSK BRUKS
SUPER MARIO WORLD 2: YOSHI'S ISLAND HYLLA Ⓕ GRÖN ---
SUPER METROID HYLLA Ⓕ GRÖN ---
SUPER PUNCH-OUT!! HYLLA Ⓕ GRÖN ---
TURTLES IV: TURTLES IN TIME HYLLA Ⓕ GUL SAKNAR BRUKS
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Bloggens skriftställare

Min profilbild

travisDGedna

Sedan jag var en liten grabb har jag varit fascinerad av alla fantastiska världar som funnits att besöka i e-spelsmediet. Färgsprakande, fysiktrotsande vyer där möjligheterna saknar gränser! Vad som började som ett underhållande tidsfördriv för ett barn växte med tiden till något djupare i sinnet. E-spelen är en del av mig, de beskriver mig. Denna blogg är en plats för mig att dela med mig av mina tankar och känslor om de vackra och fullständigt digitala platser vilka jag rest till genom livet.

Arkivet