video game vistas

the great views of video games

Wii (min samling)

Publicerad 2014-02-03 23:11:00 i SAMLINGEN,

WII-SPEL ↓ KLASS ↓ SKICK ↓ NOT ↓
THE CHRONICLES OF NARNIA: PRINCE CASPIAN HYLLA Ⓕ GRÖN ---
HARVEST MOON HD Ⓕ N/A URSPRUNG: SNES
KIRBY'S ADVENTURE HD Ⓕ N/A URSPRUNG: NES
THE LEGEND OF ZELDA: SKYWARD SWORD HYLLA Ⓕ GRÖN LIMITED EDITION PACK (SOUNDTRACK + GULD WIIMOTE)
THE LEGEND OF ZELDA: TWILIGHT PRINCESS HYLLA Ⓕ GRÖN ---
LITTLE KING'S STORY HYLLA Ⓕ GRÖN ---
LOST WINDS HD Ⓕ N/A ÄVEN PÅ IOS
MAD WORLD HYLLA Ⓕ GRÖN ---
MARIO KART WII HYLLA Ⓕ GRÖN ---
MEGA MAN 9 HD Ⓕ N/A ---
MUSCLE MARCH HD Ⓕ N/A ---
NO MORE HEROES HYLLA Ⓕ GRÖN NTSC
PUNCH-OUT!! HYLLA Ⓕ GRÖN ---
RABBIDS GO HOME HYLLA Ⓕ GRÖN ---
STRONGBAD'S COOL GAME FOR ATTRACTIVE PEOPLE EP. 1: HOMESTAR RUINER HD Ⓔ N/A ---
SUPER MARIO GALAXY HYLLA Ⓕ GRÖN ---
SUPER MARIO RPG: LEGEND OF THE SEVEN STARS HD Ⓕ N/A URSPRUNG: SNES
SUPER PAPER MARIO HYLLA Ⓕ GRÖN ---
WII PLAY HYLLA Ⓕ GRÖN ---
WII SPORTS HYLLA Ⓕ GRÖN ---
WORLD OF GOO HD Ⓕ N/A ---
ZACK & WIKI: QUEST FOR BARBAROS' TREASURE HYLLA Ⓕ GRÖN ---
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Bloggens skriftställare

Min profilbild

travisDGedna

Sedan jag var en liten grabb har jag varit fascinerad av alla fantastiska världar som funnits att besöka i e-spelsmediet. Färgsprakande, fysiktrotsande vyer där möjligheterna saknar gränser! Vad som började som ett underhållande tidsfördriv för ett barn växte med tiden till något djupare i sinnet. E-spelen är en del av mig, de beskriver mig. Denna blogg är en plats för mig att dela med mig av mina tankar och känslor om de vackra och fullständigt digitala platser vilka jag rest till genom livet.

Arkivet